zadnji galop crnega vranca…

predstavljam vam glavnega akterja feBruarskega projekta…mojega starega crnega lepotca, ki je takole poziral lansko jesen…

rog maraton, ki si ga je padre kupil za svojo prvo najstnisko placo in mi ga v mojih gimnazijskih letih predal v skrb in varstvo…takrat sva ga presprejala na crno, ga malce updejtala in tako mi je z maratonsko hitrostjo sluzil vrsto let…seveda mi je ob vsakem parkiranju srce trepetalo pred morebitnimi lomilci kljucavnic, zato sem si lani umislila novega mestnega spremljevalca, za vranca s tovrstnim pedigrejem pa primernejso prihodnost…treba ga je bilo renovirati, polepsati in olajsati nekaterih delov…in ja, od zamisli do postopne realizacije, zakljucene ta mesec, je trajalo kar pol leta…drzimo pesti za soncen vikend, da ga po dooolgem casu zopet zapeljem po ljubljanskih ulicah – pomajahjte, ce naju prepoznate :)…o ja, rad muss laufen!

3 responses to “zadnji galop crnega vranca…

  1. Je kul, tale črni lepotec. :) Dobro vožnjo ti želim!

  2. joj, se lepsi bo:)…in uzivava…hvala

Leave a Reply

