feBruary project…stage 3…

280311bike3

ni lepsega, kot da te na soncno februarsko jutro prebudi fleten postar z velikim paketom…in v njem – iz nemcije naroceni deli za moje kolo…obroc, super slim bele gume, veriga ter zadnje pesto z zobnikom in lockringom…

vranca sem namrec predelala v muslauf kolo…in kaj to pomeni? po domace – kot se vrtijo pedala, tako se vrti zadnje kolo – torej ce neham poganjat se ustavi, ce vrtim rikverc grem rikverc – bolj prvinsko ne more biti…no, za vse entuziaste, ki hocejo zvedeti kaj vec o tovrstnih kolesih…fixed gear biblija by sheldon brown in pa slovenski muslauf blog

no, ker je tole garage art, vam ne bom utrujala s tehnicnimi specifikacijami…torej pomembnejse – kaksna bo nova barva crnega vranca??? :)…

8 responses to “feBruary project…stage 3…

  1. Všeč mi je tvoje navdušenje nad paketom…kot moje, ko prispe kakšno okrasje:D

  2. a če si tru pol niti bremz nimaš, al kako? :) …sicer imam pa slabe spomine iz otroštva na te muslafe. So me pedala tepla, jaz pa jokal. :'(

  3. matilda, navdusena nad navdusenjem, saj ves;)…
    …resnica ljubljanskih ulic pa je, da ti vsake toliko pred kolo skocita babica s trzno kosarico ali butasti golob, tako da jaz zaenkrat, realnosti na ljubo, s true bremzo;)…muslauf tricikel, kaj? jaz sem imela rumenega:))…

  4. Ne spomnim se ne barve, ne oblike. Samo pedal, ki so se vrtela in udarjala po mojih malih nožicah. ;)

  5. Pozdrav! Rad bi še enkrat vprašal za naslov tiste nemške strani, kjer imajo dele blazno poceni :D

    LP, Maki

Leave a Reply

