feBruary project…stage 5…

from dirty black to pure white…vranca (ki s tole objavo izgublja svoj vranji izgled) sem poslala na prasno kopel…nakljucno je bil stric peskar tudi sam kolesar, tako da sva se skupaj veselila odstranjevanja barve in razkrivanja medeninastih lotov okvirja…

nato je sledila se ena prasna kopel…tokrat barvna…po stotinah premisljenih barvnih scenarijev, sem se odlocila za preprosto prvo idejo – glossy belo za okvir in metamorfozni bronzer za vilice…zelo zelo hvala juretu za barvno realizacijo in za to, da sem zdaj se bolj navdusena nad svojim maratoncem, ki ga zaenkrat imenujem kar – lepotec :)…

8 responses to “feBruary project…stage 5…

  1. Prstgor! Bi objavila tale proces in rezultat tudi na Muslauf blog?

  2. Jst mam doma barvno podoben okvir. Črn geštel pa mufne na belo pobarvane. Edin problem je, da ni dnarja za feltne, vse ostalo imam. Če ni skrivnost, koliko si dala za peste in prepletenje feltn? Sam feltne si najbrž vzela od prej, ne?

    • ne ne, sploh ni skrivnost…povem vse, za dobro koles:)…kupila sem zadnje pesto (skupaj z lockringom je 55 ojrotov, potem pa se 16 za zobnik), obroče sem tudi vzela nove (zadnjega, ker bi drugace mogla razplest kolo in sprednjega, ker sem si zamislila bele gume, ki so malce manjse), sicer pa so po netu cene obrocev veliko sprejemljivejse kot pri nas (20 ojrotov), fixed pestov pa tako ne dobis…aja, se prepletanje – stric oblak (link je v stage 6), prepletanje + sprikle + nipli – 15ojrotov (izogibaj se kolesarskic centrov, pride samo centriranje 20:/)…ce je se kaksno vprasanje kar na plan, drugace pa rihtat kolo!!!

  3. ojla. tudi sam se nameravam predelat eno specialko. tale tvoja je noro lepa. zanima pa me kako je z nastavitvami zobnika zadaj in spredaj da zadeva leži naravnost? in pa kako zahtevno ga je sestaviti nazaj ko je pobarvan in pa ali misliš da bi lahko prebarval tudi feltne. hvala

    • super, me veseli, da si se lotiu predelave:)…mislis kako doseci pravilen chainline? naceloma stvari ze v osnovi kar stimajo, odvisno pa je katero kolo predelujes in katere dele menjas…crankset je fino obdrzat oziroma ga menjati za single izvedbo, na zadnjem kolesu pa moras paziti na razmak vilic, saj je od tega odvisna dimenzija muslauf pesta in lega zadnjega zobnika (ce ne stvar resujes z vmesnimi podlozkami)…kolo sestavit je pa simpl…samo zapomni si vrstni red in pri barvanju pazi, da ne prebarvas navojev, ker te sicer caka noro ciscenje, ne zgubit kroglic od lezajev in vse dele namazi…feltne pa lahko barvas, seveda…ampak samo ce na njej ne bos uporabljal bremze…pobarvan rob nima pravega gripa, pa se bremza ti bo unicila barvo…upam, da sem kaj pametnega odgovorila, ce ne pa se se kaj obrni po nasvet:)…

  4. Hvala za odgovor. Kolo sem dobil pri romanu na lavrici. neverjetno prijazen gospod!!! sedaj pa nevem kako ureditizobnike . prve zobnike imam pa 52 in manjšega. tega manjšega verjetno lahko enostavno odšraufam z inbus ključem. ali moram za zadnjega menjati pesto ali je varjanta da dam te zobnike dol in novega gor prišvasam na pesto. tak nasvet sem dobil od znanca.

    • ja, roman tudi meni rihta dela…on je super!…
      katero kolo pa imas? pri starih modelih ne mores razsraufati zobnikov – so koviceni – in med seboj se jacajo…ce te ne moti, lahko obdrzis celoten set (in uporabljas samo en zobnik) ali pa najdes gonilke in zobnik od kaksnega singlespeed roga in zamenjas…pred tem se pa odloci za razmerje, ki bi ga vozil (jaz mam 42/13, ki ni najlazji, je pa kar hiter:)…svasas lahko, ampak je bolje ce kupis zadnje muslauf pesto (bo bolj varno, pa se zadnji zobnik bos lahko kdaj zamenjal in spremenil hitrost kolesu)…btw, poglej se na blog http://www.muslauf.si/ , zna biti veliko uporabnega:)…

Leave a reply to Sveti Jebem Cancel reply