feBruary project…’’we’’…

260411bike

kolo pove veliko o cloveku in nekateri povemo veliko o kolesih…zato danes le tihopripovedna fotografija (by klara)…

12 responses to “feBruary project…’’we’’…

  1. Great & fresh !
    ;)

  2. hej!
    ful mi je všeč tvoj muslauf. zadnje čase sem namreč zelo navdušen nad njimi in si tudi nameravam zgraditi svojega.. iz rog maratona. tastu se valja v garaži… če bo dovolil, sicer si ga bom priskrbel drugje, jih je še dosti po garažah.
    imam pa en problem, namreč nisem ravno neki težki poliglot, zato iščem slovenske pomagače oz. muslauferje :) in tako sem včeraj našel slovenski muslauf blog… ves navdušen ga odprem… in je v angleščini porkamadona! :D sem bil kar malo razočaran. torej, ali obstaja kakšna slovenska stran, kjer bi lahko izvedel kaj potrebujem in kje dobiti (načeloma vem kaj, ampak nikoli ne veš vsega ;))? lahko pa mi daš tudi kakšen namig:)
    no drugače pa, včeraj sem našel tvojo “garage art” stran (všečno delo btw. ;)), danes pa pogledam delo in dom, ter vidim da se ukvarjaš s fotografijo. naključno sem 2 dni zapored naletel nate, tako da si sigurno pravi naslov za ta vprašanja :D
    malo heca, lep dan

    • no vidis, to je pa res nakljucje…in zaradi oglasa sem ze dobila povecevalnik in se fotoaparat in spoznala par zelo zanimivih ljudi:)…z veseljem pa pomagam tudi tebi z nasveti…stran v slovenscini sicer ne obstaja, vsi ki sraufamo muslaufe namrec na skupnem blogu pisemo anglesko…ko sem jaz zacela prenavljati svojega, me je podobno cakal en mini studij strani, blogov, koles, vsega kar sem pac nasla na internetu, tako da zdaj naceloma vem kako in kaj:)…sicer ne vem, kje naj zacnem, tako da kar povprasaj karkoli te zanima in ti poskusim kar se da pomagat…aja, ce lahko izbiras staro kolo za muslauf, pazi na visino osi, maraton ima namrec precej nizko (zato vcasih v ovinkih s pedali drsas po cesti:/)…super je mogoce kak rog touring, ampak kakorkoli ze, jaz vseeno prisegam na tandem maraton in personal:)…lep pozdrav nazaj…

  3. Živjo!
    problem pri meni je ta, da imam za začetek malo omejen “tošl”, sicer bi si že za osnovo omislil kakšno staro specialko, tako pa se bom za začetek zadovoljil z tastovim maratonom. vsakih 30 eur na koncu pride prav.. namen je tak. barval ga še ne bom (to bom naredil kasneje, mi itak ni problem, ker bom to naredil doma), najprej bi rad zrihtal funkcionalne dele. predvsem tukaj mislim gonilko(?), prednji zobnik, pedala, ketno in zadnje kolo. tudi nasvete potrebujem predvsem okoli tega. kar je potrebno švasati, fleksati in podobno, ni panike :) pedala s košaricami imam od enega kitajskega kolesa, ali kaj veš ali so navoji standardni pri kolesih? imaš ti drugo tudi sprednjo feltno ali je original od kolesa?
    našel sem sicer temo o fixijih na bicikel.com forumu, vendar so tam po večini sami “znalci” z debelimi denarnicami. poleg tega mi niso jasni tudi izrazi, saj ne razumem tudi kakšnega slov. strokovnega (prvič se pogovarjam o vozilih kjer je treba lasten pogon, če izvzamem drsalke :)), tam pa imajo same angleške. če ti ni odveč bi te torej prosil za bolj domačo razlago kateri deli sploh so kateri pri mustlaufu (okoli pogona, od pedal do zadnjega kolesa).
    ekstra hvala ti že vnaprej, lp
    Ps.: znaš popraviti kakšen star fotoaparat?

  4. rog maraton bo super!…
    menjas pa iste dele, kot sem jih jaz…celo spredje kolo obdrzis (samo preveri, ce so sprikle se dovolj napete ali jih je treba zategnit oziroma kaksno menjat)…glede muslauf delov je pa tako: kupis novo zadnje pesto (je namrec drugacno od navadnega ker ima dvojni navoj-(enega za zobnik in enega za loockring, ki preprecuje da se zobnik odsraufa pri bremzanju)…gonilke in prednji zobnik lahko obdrzis (sicer bos verjetno moral obdrzati vse tri zobnike, ker so ponavadi koviceni drug na drugega, kar jih tudi ojaca…ce pa zelis samo en zobnik kupi ”nove stare” gonilke (moje so od rog maestrala in dobis jih za 10ojrotov) – ponavadi so rogovi novejsi modeli lepo kopmatibilni…in premisli kaksno razmerje bi vozil (jaz mam 42/13, nekateri 42/16, 52/19 – to je stevilo zob na prednjem in na zadnjem zobniku)…pedala pa bojo verjetno ok, stvari so dokaj standardne…
    vsekakor ti pa priporocam da najprej razstavis kolo in pogledas kaksni so kaj deli (tudi nekaj stevilk in dimenzij je pomembnih)…stvar je v resnici blazno simpl, samo sponat jo je treba:))…
    aja in se jaz imam eno vprasanje…barvas s kompresorjem in barvno pistolo? rabim kak nasvet:)…
    lp in upam, da sem kaj razjasnila…

  5. Se pravi rabim samo novo zadnjo pesto.. + feltno in špice? ali si vpletla v staro feltno? kako pa je s ketno? navadna ali mora biti kaj posebnega? dobro bi bilo dobiti drugo gonilko ja, da ne bosta dva zobnika v prazno… kje pa dobivaš te stare dele? potrebujem namreč tudi zadnje pony 20″ kolo, pa sploh ne vem kje iskati.. kolo bom razstavil ko pride 50 km bližje :) je namreč še na prejšnem domu :P
    barvam z kompresorjem in pištolo ja, sicer samo večje površine (fotr tut kšn avto kdaj), manjše stvari pa kar s sprejem ker se mi ne da pucati svinjarije :P tako sem tudi odbijače od katre pobarval kar s sprejem (1.šprickit sprej, 2. barva sprej) pa je dokaj v redu. za kolo bom verjetno laufal kompresor. vprašaj kar te zanima, sicer sem tudi sam bolj začetnik (fotr je gazda za te stvari pri nas:)) ampak se bom potrudil odgovoriti.
    Povej mi še za fotoaparat, prosim..
    aja še to… za naslednje sporočilo bom šel po tvoj mail v delo&dom, da ti ne bom nafilal celega bloga :)
    lp

    • ja, tocno tako!:)…celo feltno bi lahko obdrzal ce je ok (ampak meni je blo skoda razstavit zadnje kolo, nova je bla pa ful poceni)…ketno menjaj, na muslaufu bo mela vecje obremenitve in skrajsati jo moras (kar je pri starih zarjavelih problem), poleg tega vecinoma vozimo s sirsimi (oznaka 1/8)…dele dobivam pri enem super gospodu (dobis stevilko v mailu in ostale kontakte tudi)
      glede barvanja pa mogoce samo kak prakticen nasvet, mene vsi avtolicarji hocejo prestrasit da je to grozno tezko…grem pa ravno izbirat barvo v mavrico…aja, kje ti kupujes barve in lake? po mojih raziskavah te stvari sploh niso tako poceni:/…
      fotoaparatov pa ne popravljam…enega sem razsraufala in tudi sestavila nazaj, ker je imel nenadzorljivo veliko delov, tako da to raje prepuscam mojstrom:)…kater fotoaparat pa mas in kaj je narobe?

  6. Hej!

    Jaz bi tudi rabil številko in kontakte od super gospoda, please :D

    (hud blog!)

  7. Pozdravljena..pred kratkim sem tudi sam dobil okvir stare francoske specijalke. Že dolgo se mi poraja ideja o muslauf kolesu in ker vse informacije prej preverim na netu (a ni fajn da ga mamo), mi je prekrižala pot tudi tvoja stran. V naših kolesarskih centrih poznam kar nekaj fantov, vendar je starejše dele težko dobiti. Če mi lahko pomagaš s kakimi kontakti bi bil vsekakor močno hvaležen. Predvsek s kakimi “starimi” serviserji, kjer se dobi tudi kakšno eksotiko.
    Blog pa rula….

Leave a Reply

