summer project…for YOU for me for trashy maraton girl…

tole maraton punco sem zapusceno, skripajoco in zarjavelo resila izpred ljubljanskega smetnjaka in pripeljala muslaufu v druzbo…ker tovrstno trashy stanje res ne pritice rogovi dami in imam sama ze super kolo, bi jo rada prenovljeno vrnila na ulice…

tu pridete na vrsto vi, s svojimi predlogi, idejami, zeljami…lahko jo ocistimo, prenovimo, prebarvamo, predelamo v muslauf ali vase sanjsko kolo…pustite domisljiji prosto pot, pokomentirajte ali pisite, risite, fotografirajte na ajda.fortuna@gmail.com

tistemu, ki nas (mene in kolesa) najbol navdusi oz. najbol potrebuje kolo, jo po ideji prerojeno podarim!…jaz se spopadem s ciscenjem in sraufanjem, vi prispevate le za morebitne stranske stroske (v primeru barvanja, predelave…)…

7.7. zastartamo skupen projekt, do takrat maratona hengata na vrtu, jaz se zgubljam in iscem po parizu, vi razmisljate, pisete in se veselite…

One response to “summer project…for YOU for me for trashy maraton girl…

  1. kaj noben ne komentira? noben ne potrebuje kolesa? pf, jaz se javim. ;) aja, verjetno so na mail pisali. buča.
    ok, v bistvu sem prišla, ker mi tvoj predragi fiksi od včeraj ne gre in ne gre iz glave. ;) mormo se še dobit in morem mi dat še za kak krog! ;)

Leave a Reply

