liquid green…

pred kratkim sem prvic sama pobarvala kolo, tako, na ‘’proper’’, s kompresorjem in barvno pistolo, z avtobarvo in avtolakom…ker sem si za katjino kolo zazelela tako zeleno, ki se bo spreminjala s svetlobo, od temne do zlate ter vse vmes…in razen tega, da ti lak zalepi nosnice, je barvanje noro fajn, kako se obnese barva, bo povedal cas…

3 responses to “liquid green…

  1. Zdravo. Je kakšna možnost, da zaupaš katero pištolco si nabavila (jih je čisto preveč na trgu, pa me zanima mogoč bestbuyprice/perform), saj najbrž nisi na slepo nabavila. Hvala.
    Všeč mi je v bistvu vse kar delaš. Tako naprej.

  2. pravzaprav sem uporabila ”kar eno” pistolo, ki sem jo ze imela doma in je bila kupljena v ”kompletu za kompresor” (sobo ima 1.5)…za prvic se mi ni zdelo komplicirat in verjetno tudi zdaj ne bom, ker se je pistola obnesla super (enakomeren nanos, brez zalivanja itd.)…edina pomankljivost je posoda spodaj!, ker pod dolocenimi koti ne dosezes barve…tako da nasvet: posoda zgoraj, soba 1.5 (oz. 1.2, 1.3), pa predvsem mirna roka in natancnost:)…

Leave a Reply

